Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

 "Chwile smutku"
Są czasem smutne chwile
W kórych ciągle się myle
Jakby czegoś mi brak
O właśnie czuje się  tak
Nie warto serca tym przejmować
Bo te chwile trzeba na strzępki rwać !
Zostawić je na dnie studni
I wrócić zaraz do roześmianej duszy
Gdzie boleście miłość ciepła kruszy...

darusia : :

Sorki za tak dlugą nieobecność. Komentarze (0)
15. listopada 2003 20:03:00
linkologia.pl spis.pl

Nie mialam czasu wejsc na mojego bloga. Pelno sprawdzianów itd. Chcialabym zapoznac was z pewnym pojęciem. O to one :

INTROWERSJA - cecha osobowości polegająca na braku zainteresowania światem zewnętrznym i praktyczną dzialalnością, skupianiu się na wasnych przeżyciach i wewnętrznych, zamykaniu sie w sobie i niechęci do nawiązywania kontaktów z innymi ludzmi.

Czy ktos z was może dodać tę ceche do swojej osoby ?

darusia : :

linkologia.pl spis.pl


       "Zagubiona"

Czy coś się we mnie popsuło?
Nie wiem kim jestem?
Co się ze mną dzieje?
Za plecami ktoś się śmieje.

Czy to ta sama osoba?
Ciągle ogarnia mnie bezsilność.
Gdzie ja jestem...powiecie???
Chyba w innym świecie.
Dlaczego moja dusza nabrała inny charakter?

Nic nie rozumiem.
Śmiać się nie umiem.
Chodzę jak własny cień.
Dookoła szarość, nie kolor...zieleń.

Czy nie skonczy się horror ten?
Powiedzcie, że to tylko sen!
Mam już dosyc tej udręki!
Nie mogę o pomoc wystawić ręki.

Czy nadejdzie koniec tej popsutej twarzy?
Czy to się wogole kiedyś zdarzy???
Nie błądz duszo moja,
Zawsze będę Twoja...

darusia : :

linkologia.pl spis.pl

                                "..."

   Spoglądam na moje odbicie w lustrze,
   Widzę oczy przepełnione gorzką łzą,
   Smutno wygladają lecz wyglądać nie chcą,
   Chciałyby aby życie zrobiło sie krótsze,
  
   Nie chcą bowiem, już patrzeć,
   Na tą pozbawioną nadzieji duszę,
   Nie proszę by została,lecz muszę,
   Wszystkie smutki z jej serca zetrzeć,
   Ona chce, w świat...zapomnienia się dostać,
                             i na wieki z żalem się rozstać...
    
    

darusia : :

Nuda, jak ją "zabić" !!?? Komentarze (0)
10. listopada 2003 21:53:00
linkologia.pl spis.pl

            Mam problem, okropnie się nudze! A myslalam, że przed kompem nie da sie nudzić. Coś jest chyba ze mną źle !?To sie w glowie nie miesci, przeciesz komp to taka wspaniala rzecz, respekt dla tego kto go wymyslil ! Juz nawet nie mam zielonego pojęcia co mam ze sobą robić :(. Ma ktoś jakiś pomysl na jej''zabicie '' ? Natychmiast!!!! Zaraz zwariuje!!! Gdyby chociasz bylo z kim gadac na gg , a tu nie ma najlepszych dusz. Jest pewna opcja ... zejść z kompa, ale ja go tak nie mogę zostawić, za wiele dla mnie znaczy, w koncu stoi w moim pokoju ;). A może wierszyk napiszę ;). Moglabym jeszcze poczytać jakąs ciekawą książkę, tylko że ... już wszystkie dobre przeczytalam, ktore są w domu! Nawet na strychu bylam. Trudno, to pozostaje mi napisanie wiersza. Ok, już przynajmniej humorek mi się poprawil <lol>.Ciekawe co z tego mojego pisania wyjdzie ? Jak coś to wam tu go umieszcze :) <trzymajcie kciuki> ;)

darusia : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

honka | nerwicowany | sarami | 00-mikti | moralna-inaczej | Mailing